29 Eylül 2011 Perşembe

modül 2 de öğrendiklerim

  • Bu modül, kazanımları, Öğretim Programı Tasarım Sorularını ya da ara (geliştirme amaçlı) değerlendirmeyi öğretim sürecinde kullanma konusunda düşünmenize yardımcı oldu mu? Nasıl?
Evet yardımcı oldu.ÖTP nin başta olması projenin daha sağlıklı yürümesi için faydalı olmuştur.
  • Öğretim Programı Tasarım Soruları daha kalıcı öğrenmeyi desteklemede bana nasıl yardımcı olabilir?
Düşünce gücünü geliştirir.
  • Öğrenci merkezli değerlendirmeyi nasıl planlarım?
Dikkatli ve gözleme dayanarak planlarım.

27 Eylül 2011 Salı

  • Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl? 
                  .Evet. Yalnız bu konuda yeterli olduğumu düşünmüyorum.

  • Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
            Ufkunu geliştirebilir, kendi üzerinde çalıştığı ve görsellik olduğu için projesi bittiğinde ortaya çıkardığı yapıtla daha mutlu olabilir bu yüzden bilgileri daha kalıcı olabilir.
  • Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
         Her ders için uygun projeleri sunarak ilgilerini çekebilirim